مصاحبه آرشیو خبر ها
من به توانایی هایمان در دیدار با بایرن ایمان دارم / دیبالا ظرف دو سال آینده در کنار رونالدو و مسی قرار خواهد گرفت

من به توانایی هایمان در دیدار با بایرن ایمان دارم / دیبالا ظرف دو سال آینده در کنار رونالدو و مسی قرار خواهد گرفت

مکس آلگری می گوید رقابت های سری آ هنوز به پایان نرسیده است و در مصاحبه ی خود مورد دیدار با بایرن مونیخ و مهاجم جوان خود پائولو دیبالا صحبت کرد.

 

سرمربی 48 ساله یوونتوس در مصاحبه جدید خود با روزنامه ی ورزشی کوریره دلو اسپرت در مورد وضعیت سری آ صحبت کرد. او معتقد است شکست در مقابل اینتر منجر به نتایج مثبتی برای شاگردانش خواهد شد.

 

آلگری در این باره گفت:

 

به نظرم دیدار چهار شنبه شب در مجموع مثبت بود. پس از بازی های زیادی سرانجام متحمل شکست شدیم، اما به فینال کوپا ایتالیا صعود کردیم. این شیرین ترین شکستی بود که می توانست برای ما اتفاق بیفتد و برای پیشرفت ما مفید خواهد بود، به خاطر اینکه بازیکنان 22 و 23 ساله ی زیادی در زمین حضور داشتند.

 

سرمربی یووه ادامه داد:

 

دیدار مقابل میلان یک چالش خوب خواهد بود. همانند اینتر، رویارویی در مقابل آن ها همواره یک بازی جذاب و مسحورکننده است.

 

ناپولی؟

 

ناپولی هنوز می تواند بازی های زیادی برنده شود، ما باید مراقب باشیم و در لحظه تنها به یک بازی فکر کنیم. باید در بازی بعدی پیروز شویم و یک قدم به اسکودتو نزدیک تر شویم، اما مطمئناً در فوتبال ضعیف ترین ها می توانند قوی ترین ها را شکست دهند. ساری در پیشرفت سیستم تیمی و بالا بردن کیفیت ناپولی بسیار خوب عمل کرده است. تصمیم او مبنی بر گذاشتن مارک همسیک به عنوان بازیکن کنار وینگر عالی بوده است. او بازیکن بسیار خوبی است و در یوونتوس من نیز موقعیت مشابهی خواهد داشت. گونزالو هیگواین نیز با به ثمر رساندن 25 گل همراه با رابرت لواندوفسکی و لوییز سوارز یکی از بهترین مهاجمان دنیا است. کریم بنزما نیز در صورتی که در فرم مناسب خود باشد نیز در کنار آن ها قرار می گیرد.

 

تیم رُم را چگونه می بینید؟

 

رم می تواند به رتبه های بالاتر صعود کند. آن ها می توانند از حالا تا پایان در تمام بازی ها برنده شوند. کیفیت بازیکنان رم فوق العاده است و سرمربی آن ها لوچیانو اسپالتی یک سبک بازی جدید را به آن ها تزریق کرده است. آن ها پتانسیل رسیدن به امتیاز 86 را دارند و می توانند در برابر حریفان مستقیم خود پیروز شوند.

 

فیورنتینا؟

 

همچنین پائولو سوسا هنگامی که در بازل سوییس بود من را شگفت زده کرد. او سرمربی باهوش و زیرکی است و خیلی سریع سبک فوتبالی ما را می فهمد.

 

جایزه مربیان؟

 

من به استفانو پیولی رای خواهد داد که یک فصل فوق العاده را برای لاتزیو رقم زده است.

 

اینتر؟

 

افت آن ها نسبت به اول فصل تنها نشان می دهد که فوتبال یک هیولای زشت است. باید مهارت داشته باشید تا همواره در تعادل باقی بمانید، بدون اینکه از بردهایتان همواره خوشحال و از باخت هایتان خیلی ناراحت شوید. در ابتدای فصل من ترجیح دادم تا به دنبال راه حلی برای مشکلات تیم باشم و پس از باخت در دو بازی ابتدایی تنها به اسکودتو فکر می کردم.

 

بازی برگشت با بایرن مونیخ؟

 

بازی در مقابل بایرن بسیار دشوار خواهد بود، اما من به تیمم در این بازی ایمان دارم. فرآیند بلوغ ما در اروپا خوب بوده است. هنوز به رشد و پیشرفت نیاز داریم و می توانیم در شرایط سخت خوب عمل کنیم. هنگامی که با یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی در دو دیدار بازی می کنید، بسیار مهم است که به مانند یک تک بازی به آن نگاه کنید.


پائولو دیبالا؟

 

شما کافی است به چشمان او نگاه کنید. او شکل و شمایل یک کودک را دارد، اما به مانند یک قاتل به چشمان شما خیره می شود. در ظرف دو سال او می تواند به بالاترین سطح برسد و در کنار رونالدو و مسی قرار گیرد. از گلزنی او در مقابل بایرن خوشحالم، در غیر این صورت همه می گفتند که او در اروپا ضعیف کار می کند.

 

تیم ترجمه انجمن هواداران باشگاه یوونتوس


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: